WhiteVision | document management solutions
Voordelen icm Centric
  • Eenvoudig te gebruiken
  • Gegevens niet langer overtypen
  • Geen aanvullende kosten

Centric


 

Met de OCR in de Cloud oplossing van WhiteVision heeft u de mogelijkheid om inkomende documenten eenvoudig automatisch te verwerken in Centric.

 

Facturen sneller inboeken in jouw Alert-software? Dit instappakket is al rendabel vanaf 100 facturen per jaar.

Inkoopfacturen verwerken kan veel gemakkelijker. ‘OCR in de Cloud’ is een laagdrempelige oplossing waarmee je inkomende facturen van een boekingsvoorstel voorziet. Hierna kunnen deze – inclusief pdf-bijlage – eenvoudig en snel worden ingelezen in Alert. Je hoeft geen gegevens meer over te typen en het plaatje van de factuur is automatisch en snel beschikbaar in Alert. Dit betekent dat het aantal benodigde administratieve handelingen drastisch wordt verminderd. Net als onze overige oplossingen maakt deze basisoplossing gebruik van SMART-OCR, de best mogelijke herkenning in de markt.

 

Inkoopfacturen verwerken binnen Alert met OCR in de Cloud: wat zijn de voordelen?

 

  • Nooit meer handmatig facturen invoeren
  • Hoge herkenning door SMART-OCR
  • Snelle, eenvoudige implementatie
  • Pdf-bijlage wordt altijd gekoppeld aan de boeking

 

De oplossing maakt gebruik van onze koppeling met Centric.  Dat betekent dat u erop kunt vertrouwen dat er geen aanvullende kosten zijn en dat ook toekomstig gebruik gegarandeerd is.

 

Centric

Wilt u een vrijblijvend offerte aanvragen voor OCR in de Cloud? Klik dan hier

 

Direct contact

Heeft u vragen? Neem direct contact met ons op

WhiteVision | document management solutions